Voor onze klant, een verzekeringsmakelaar gaan wij op zoek naar een
dossierbeheerder verzekeringen BURGERLIJKE AANSPRAKELIJKHEID
.
Verzekeringsdossiers voor een divers groep klanten opvolgen. Een vrij technisch en complexe werkomgeving
Belangrijke clausules voor polissen afspreken met de klant (analyses en vergelijkingen maken)
Risicoanalyses per sector van de onderneming doen om te bepalen welke verzekeringen noodzakelijk zijn.
Offertes opvragen bij verzekeringsmaatschappijen en daaruit de beste halen en voorstellen aan jouw klant.
Je maakt voor elke individuele klant een duidelijk dossier op om te bepalen welke verzekeringen het beste bij hen passen.
Je werkt B2B en in heel nauwe samenwerking met jouw collega uit de sales.
Elke collega in het team heeft een 100 a 200-tal verzekeringsklanten in portefeuille. Na goedkeuren van de dossier beheer je deze ook.
Jouw profiel
Je genoot een hogere opleiding, bij voorkeur Master in een relevante richting: verzekeringen, juridische opleiding, ...
Bij voorkeur kan je al minimum een eerste gelijkaardige werkervaring voorleggen.
Je bent een teamplayer: je werkt intern met jouw collega dossierbeheerders, maar ook met het sales-team.
Ben je echter schoolverlater of young graduate en lijkt dit jouw droomjob? Aarzel niet om te solliciteren!
Schadevergoedingsprocedures opstarten voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen
Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen
Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
De vereffening van dossiers van verzekerden of derden opvolgen of de dossiers aan de geschillendienst bezorgen